Blokada mocy motocykli 35kW na kategorię A2

Blokada mocy motocykli 35kW na kategorię A2

 

Jak informujemy na tej stronie w naszej ofercie znaleźć możecie usługi związane z modyfikacjami motocykli skutkującymi możliwością ich kierowania przez posiadaczy prawa jazdy kategorii A2. W tym artykule chcemy zaprezentować kilka pomiarów z hamowni wykonanych po przeprowadzeniu modyfikacji. Na wykresach znajdziecie takie motocykle jak Honda CBF500, Yamaha XJ6 Diversion czy Suzuki Gladius. Wszystkich zainteresowanych ograniczeniem mocy w motocyklu zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

 

Każdy z zablokowanych przez nas motocykli przeszedł pozytywnie badania techniczne na Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów i otrzymał zaświadczenie o dokonaniu zmian technicznych. Dokument ten daje podstawę Wydziałom Komunikacji do przerejestrowania motocykla, tj. naniesienie w dowodzie rejestracyjnym zmiany polegającej na wpisaniu nowej wartości mocy maksymalnej. Żaden organ administracji publicznej nie kwestionuje metod jakie stosujemy do blokowania mocy i respektuje wydawane przez nas zaświadczenia o dokonaniu modyfikacji (szczególnie, że są potwierdzone pomiarem mocy na hamowni motocyklowej). Co ważne, moc po blokadzie podawana jest w kilowatach, na sprzęgle (czyli jest to estymowana moc silnika) a pomiary wykonywane są zgodnie z normą DIN70020. Dzięki temu klient zawsze otrzymuje od nas komplet prawidłowo przygotowanych dokumentów co powoduje, że pozostałe formalności związane ze zmianą mocy silnika są bezproblemowe.

Blokada mocy motocykli 35kW na kategorię A2 to usługa, którą wykonujemy odkąd wprowadzona została kategoria prawa jazdy A2, czyli od początku roku 2013. Częste wykonywanie blokady mocy motocykli 35kW na kategorię A2 pozwoliło nam na zoptymalizowanie metod wykonywania usługi a co za tym idzie obniżenie ceny aby była możliwie atrakcyjna.

Jednak blokada mocy motocykli 35kW na kategorię A2 to nie jedyna nasza usługa związana z ograniczaniem mocy. Czasami zachodzi potrzeba ograniczenia mocy motocykla w innym celu – np. jeśli właściciel chce zmienić miejsce zamieszkania w EU gdzie przepisy prawa nakazują aby moc motocykla miała inną wartość. Tak było w przypadku pewnej Suzuki GSXR1000, którą firma Toxic Moto z Wrocławia zablokowała do poziomu 106KM czyli mocy dozwolonej w pewnych krajach EU. Więcej na ten temat znajduje się na tej stronie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *