Strojenie Hondy CBR600RR na sterowniku Motec M800


Strojenie Hondy CBR600RR na sterowniku Motec M800

 

Tym razem „naprawiana” była u nas Honda CBR600RR kupiona od jednego z teamów MŚ Supersport ze sterownikiem Motec M800. Do motocykla włożony został silnik z „cywilnej” cebeerki, 2011. Oznacza to, że mapy paliwa są daleko od optimum. Kilka pomiarów na hamowni pokazało, że moc maksymalna jest zdecydowanie za niska – przy maksymalnym otwarciu przepustnicy silnik otrzymuje zdecydowanie za dużo paliwa. Kilka zmian w mapie paliwa pozwoliło „na szybko” naprawić silnik i uzyskać dodatkowe 12KM mocy.

Niestety korekty wymaga cała mapa więc już niedługo czeka nas ciężka i żmudna praca… 😉

motec_w_serii_2011-1edit

107_9923 107_9924 107_9922

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *